Türkiye

Mi minőségibb a baklavánál és a kebabnál? A török foci.

Friss topikok

En büyük Türkiye, başka büyük yok!

2008.06.05. 11:17 | sampiyon | 6 komment

Török csapat szurkolói,  figyelem!
Az EB-n a Török válogatott első meccse Portugália ellen, 2008 Június 7.-én, szombaton 20.45-kor.
TV előtt együtt szurkolunk a csapatnak:)
Helyszín: Cafe Kara, Andrássy út 130. A török nagykövetséggel szemben.
Lesz török sör is!
Gyertek...

A bejegyzés trackback címe:

https://turkiye.blog.hu/api/trackback/id/tr40504836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haszán 2008.06.05. 14:18:32

Remek. Onnan lehet nyomni a szakkomentelést a meccsközvetítésben.

Feyyaz 2008.06.06. 22:33:45

Inşallah cumartesi!!!

Feyyaz 2008.06.07. 06:30:29

Ha tőlem kérdezted Haszánz,én 130 km-re élek Bp.-től,úgyhogy nem tudok menni. Hetvenkettő június 7.-én születtem és kérek szépen a Türk Milli Takimtól egy szép szülinapi ajándékot! Üvöltsetek helyettem is a Cafe Karában,valamint majd kérnék egy beszámolót,hogy milyen volt azon a helyen nézni a meccset! Esetleg fényképek nem készülhetnének? Follyon az Efes!
Üdv:
Feyyaz

EN BÜYÜK TÜRKIYE!!!

haszán 2008.06.07. 09:38:02

ha minden jól megy, az Index közvetítésben lesznek szakkommentek, beszámolóval, képekkel
süti beállítások módosítása