Türkiye

Mi minőségibb a baklavánál és a kebabnál? A török foci.

Friss topikok

ARDDDDDDDDDAAAAAAAAAAA

2008.06.11. 22:53 | haszán | 3 komment

Így kell ezt csinálni. Vizilabdában még gyengék voltunk, aztán ahogy már tudunk a földön játszani, behúztuk a meccset. Ardát meg már az első meccsen játszatni kellett volna.

Részletek itt, most igyon mindenki sokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://turkiye.blog.hu/api/trackback/id/tr47515603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feyyaz 2008.06.12. 00:47:39

Isviçre-Türkiye 1-2!!! TÜRKIYE! Őrjöngök! TÜRKIYE!! Tombolok! TÜRKIYE!!! Jajjjhh, çocuklar,de nagyon nehéz volt! Sikerült,sikerült,lenyomtuk őket! Bosszút álltunk 2005-ért! Az a helyzet,hogy én soha nem fogok tudni olyan szakmai elemzéseket nyújtani,mint Ali Baba a másik blogon,mert én rajongó jellegű szurkoló vagyok,és inkább tombolok a meccsek alatt. Az I.félidőt nem tudom jellemezni. A legeslegjobban az esőt,és a vizes,tócsás pályát utálom,ez teljesen elveszi a kedvem. Azért egy valami: a védelem. Yakinnal ki a fenének kellett volna mennie,hogy ne unatkozzon ott egyedül a gól előtt? Megmondom őszintén,a szünetben elszállt a hitem. Nagyon rosszkedvűen süppedtem a fotelba. Aztán az öltőzőben Fatih csinálhatott valamit. És ez már bő fél éven belül a második nagy talpraállítása volt,hiszen megtette ugyanezt novemberben Norvégiában is. Semih tényleg úgy kellett,mint egy falat kenyér. Csodagólt fejelt,nem hiába,egy gólkirálytól ezt várjuk! Nagyszerű csere volt! Szerintem a második félidőben a védelem is összeszedte megát. De ez megint nem Tuncay mérkőzése volt. Negyedórával a vége előtt megrémültem: talán csak nem döntetlenre akarunk játszani? Szerencsére a svájciak is ekkorra fáradtak el. De aztán: varázslatos extázis!!! ARDA! ARDA! ARDA! Meg is érdemelte,mert volt már két nagyon fontos kapufája válogatott mezben,a mostanin kívül az ősszel Isztambulban,a görögöknek is lőtt egyet.Amikor a vágta végén,a 16-os vonalán az ötös számú svájci játékos bedőlt a testcselének,már tudtam,hogy gól lesz! Pedig utána még tolt rajta,rákészült,de én már tudtam,hogy mit várhatunk tőle,hogy olyan megoldást választ a svájci fal előtt,amire nem lesznek felkészülve. Ott,egy villanásnyi idő alatt eszembe jutott minden,a Puskás-, Zidane-hasonlatok stb. És bevágta,és góól,góóól,góóóól! Győztünk,él az esély!
Volkan nagyon jó volt,most már feledtette,hogy micsoda blamája miatt kaptunk gól 2006-ban,Bergamoban,az olaszok ellen.
Csak így tovább,Milli Takim,küzdeni,küzdeni,mert sajnos vannak nálunk erősebb csapatok is az EB-n.
De szeretnék most bármelyik türk város utcáin lenni!
EN BÜYÜK TÜRKIYE!!!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.12. 00:56:38

Óriási meccs vár rátok a csehek ellen vasárnap, mert nem csak pontszámban, de gólarányben is ugyanúgy áll a két csapat. És képzeljétek, ha döntetlen a ki-ki meccs, akkor tizenegyesek döntenek, nem mindennapi csatára számítok! Feyyaz nagyon komoly a hangulat festésed , gratula!

Feyyaz 2008.06.12. 01:16:42

Köszönöm Popp,kedves tőled!
süti beállítások módosítása